FAQ

Omlouváme se, ale z technických důvodů nelze platit platebními kartami.


Proč je v některých řetězcích oblečení z biobavlny o tolik levnější a proč je biobavlna tak drahá

To je zapeklitá otázka, ale stručně: jedna věc je materiál, tedy biobavlna a druhá věc je proces výroby. My při výběru zboží dbáme nejen na materiál, ale i na etičnost výrobního procesu. Kvalitní ekologický materiál a etický výrobní proces jsou prostě dražší, ale víte, že máte kvalitní materiál, ohleduplně zpracovaný, barvený neškodlivými barvami a vyrobený v důstojných podmínkách. Certifikace jsou také velmi drahé. Dále také upřednostňujeme malé výrobce, u kterých víme, že jim jde skutečně o dobrou věc a nejedná se jen o marketingový trik, výroba po menších sériích je samozřejmě také dražší, než velké série zadávané velkými nadnárodními řetězci. Navíc naši výrobci většinou produkují výrobky o 100% obsahu biobavlny.

Chtěl/a bych k některému zboží doplňující informace.

Napište nám na kladno@ecomamma.cz (na emaily odpovídáme denně) nebo volejte v pracovní době (PO až PÁ, 9 - 17 hod) na tel. 603472285

Mohu s někým mluvit, než si objednám?

Ano, můžete zavolat do prodejny každý všední den mezi 9 a 17 hod. Tel. 603472285

Nepřišlo mi potvrzení objednávky… 

Bohužel se někdy stává, že spamové filtry jsou natolik výkonné, že vyfiltrují potvrzení objednávky jako spam. Podívejte se, prosím, nejdříve do svého spamového koše. Pokud není ani tam, napište nám a potvrzení Vám přepošleme.

Jak dlouho trvá vyřízení objednávky…

Objednávka při platbě na dobírku nebo kartou (za předpokladu, že je kompletní a veškeré objednané zboží je na skladě) je obvykle zpracována a odeslána během 1-3 následujících pracovních dnů. Proces objednávky můžete urychlit i tím, že si občas zkontrolujete email.
Při objednávce s platbou převodem prosím nejprve vyčkejte na potvrzení o dostupnosti veškerého Vámi vybraného zboží a na výzvu k platbě. Toto potvrezní dostanete po zpracování Vaši objednávky, ve chvíli, kdy ji máme připravenou k odeslání, obvykle 1-3 pracovní dny. Dále záleží na Vás, kdy dáte příkaz k úhradě. Bankovní převod pak trvá jeden až pět pracovních dní. Jakmile je částka na náš účet připsána, objednávka je odeslána v nejbližším možném termínu. Spěcháte-li na svou objednávku a chcete platit převodem, můžete nám zaslat potvrzení o transakci a Vaše objednávka pak bude odeslána dříve.
Objednávku si můžete vyzvednout i osobně v dohodnutém termínu.

Je zboží na skladě u Vás? 

Ano, téměř všechno zboží na eshopu je fyzicky na skladě a stav je každý pracovní den aktualizován. Nicméně, někdy se může stát, že není na skladě v dostatečném množství nebo se prodá v obchodě dříve než stihneme situaci aktualizovat, nemůžeme tedy bohužel skutečný stav 100% garantovat.

Mohu zboží vrátit nebo vyměnit?

Ano, veškeré zboží můžete vrátit nebo vyměnit, viz obchodní podmínky.

Chtěl(a) bych si před objednáním zboží prohlédnout / oblečení vyzkoušet… 

Zboží si můžete prohlédnout i vyzkoušet v naší kamenné prodejně v Kladně.

Jak se dozvím, že byla objednávka odeslána…

O odeslání objednávky informujeme emailem. Pokud si přejete jiný způsob informování (např. sms), napište nám prosím.

Posíláte objednávky i na Slovensko a do zahraničí?

Ano, posíláme. Na Slovensko zasíláme na dobírku za 250,- Kč a do ostatních zemí se výše poštovného odvíjí od sazeb České pošty.

Vystavujete dárkové poukazy?

Poukaz Vám na přání vystavíme ve Vámi určené hodnotě.
Kontaktujte nás prosím na kladno@ecomamma.cz.